Fri frakt på beställningar över 999kr!

Kundservice

Vi finns här för att hjälpa dig. Har du frågor kring din beställning, våra produkter eller önskar du hjälp med att välja en passande hårfärg? Tveka inte att kontakta oss! Vi finns tillgängliga på telefon och mail. Nedan finner ni tillgängliga öppettider. Vi hjälper dig gärna med personlig rekommendation och hjälp att hitta rätt färg, metod och längd anpassat för just dina behov.

Ha gärna ditt ordernummer redo för snabb hantering.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Öppettider

Måndag–Fredag: 11:00-14:00

Telefon

Ring 040421888

Adress

Lorensborgsgatan 4. 217 61, Malmö

FAQ

Är håret äkta löshår?

Alla våra extensions produkter är gjorda av 100 procent äkta remy-hår.

Vad innebär Remy hår?

Remy hår innebär att alla strån ligger rättvända, alltså att alla toppar i håret ligger nedåt. När alla strån är rättvända så blir det mindre friktion i håret vid borstning, detta har med att fjällskiktet ligger åt rätt håll och man minskar friktionen som gör håret trassligt. Remy hår innebär alltså mindre trassel.

Vilken hårfärg ska jag välja?

Vi erbjuder många färger och hoppas du hittar vad du söker, Om du står mellan två val rekommenderar vi att du väljer en färg på löshåret som är mörkare än ditt eget hår, då detta ser mer naturligt ut. När du får hem håret kan du genom förpackningen se om ditt löshår matchar din egen färg. Om du inte öppnar paketet kan du returnera det och välja en annan färg.

Kan jag ändra min order?

Om vi ​​inte redan har skickat iväg din beställning och beloppet är densamma kan vi enkelt ändra den.

Kan jag annullera min order?

Vi kan enkelt avbryta din order, men skynda dig! Vi skickar beställningar löpande och när beställningen har skickats kan den inte annulleras. Du annullerar din order genom att skriva till oss på info@xtensionsbolaget.se.

När skickas min beställning?

Vi packar beställningar dagligen så att du kan få dem levererade så snart som möjligt. Alla ordrar som beställs innan kl. 15.00 på vardagar skickas samma dag,

Du får ett mejl från oss så snart ditt paket är på väg till dig.

Do xtensionsbolaget deliver to other countrys?

We also deliver to Denmark, Norway, Finland and Germany. Please contact us for more information! info@xtensionsbolaget.se Outside Sweden, a shipping fee of 250 SEK is added.

Vilka betalningsalternativ finns?

Du kan betala med Klarna, Swish, Visa, Mastercard, samt internationella kreditkort i vår webbshop.

Kan jag dela upp min betalning?

Du kan välja att dela upp din betalning via Klarna. Allt du behöver göra är att välja Klarna som betalning när du slutför din beställning kommer du att vidarebefordras till deras betalningsalternativ där du sedan väljer det alternativ som passar dig.

Hur använder jag rabattkod?

Ange koden i kassan så dras rabatten av vid utcheckning.

När får jag tillbaka pengarna för min retur?

Vi behandlar returorder varje vardag och skickar ett e-postmeddelande så snart vi har behandlat din retur. Då har du vanligtvis pengarna tillbaka på ditt konto inom 5 bankdagar. Har du däremot valt Klarna som betalning så makuleras din order och därmed köpet hos klarna.

0
    0
    Din varukorg
    Din varukorg är tomGå till shoppen